תחפושת איירון מן

תלבושת איירון מןאז לא הצלחתי למצוא תחפושת עם כל הטכנולוגיות מהסרט, אבל אני מבטיח שתמצאו פה את אלה שהכי קרובים לדבר האמיתי

קסדת איירון מן

Marvel Legends Gear Iron Man Replica Helmet Marvel Legends Gear Iron Man Replica Helmet

החבר'ה של halloween costume החליטו להשקיע והכינו קסדה מגניבה במיוחד, שמזכירה מאוד את הקסדה האמיתית. היא עשויה מפלסטיק יציב עם עבודת צביעה מתכתית. לוחית הפנים מהודקת למקומה עם מגנטים והיא יוצרת אפקטים קוליים של סרטים ריאליסטיים כשלובשים אותה. המסכה אפילו נדלקת ויש לה 3 הגדרות בהירות, כך שתוכלו להתאים אישית את רמת המדהימות של איירון מן. הקסדה לבישה לחלוטין, אך גם מהווה פריט תצוגה נהדר בבית שלך. תחפושת מגניבה שיכולה להיות גם פריט אספנות. 

כפפת אינפיניטי של איירון מן לילדים

Kids Latex Iron Man Infinity Gauntlet Kids Latex Iron Man Infinity Gauntlet

כולנו מכירים את הסיפור של אבני האינסוף. אם תאספו את כולם, תוכלו לשנות את היקום כולו בהקשת אצבע. רק תוודאו שהילד שלכם לא מתכנן להעלים חצי מהאנושות איתה. בגלל זה לפםני שהולכים לדבר האמיתי, כדאי להתחיל עם כפפת האינפיניטי של איירון מן. 

 

הכפפה הרשמית של Iron Man Infinity Gauntlet מתאימה בגודלה לילדים והיא מבוססת על הכפפה האדירה מ-Avengers: Endgame. היא עשויה מחומר לטקס יצוק ומגיעה עם פרטים מורכבים מהסרט שעוצבו היישר אל החלק החיצוני של הכפפה. לכל מפרק יש "אבן אינסוף" שנוצרה ישירות לתוכו. ברגע שילדך ילבש את זה, הוא יהיה מוכן להקיש באצבעותיו כדי להציל את העולם מאסון!

לפרטים והזמנה

תחפושת איירון מן לבנות

Deluxe Avengers Endgame Girls Rescue Costume
Deluxe Avengers Endgame Girls Rescue Costume

תחפושת ה-Rescue Deluxe ברישיון רשמי מבית Avengers: Endgame נראית בדיוק כמו התלבושת של פפר. התלבושת מבד עם הדפסים שנראים כמו מתכת והיא מגיעה עם מסיכה

לעוד פרטים והזמנה

תחפושת איירון מן לילדים

Child Marvel End Game Deluxe Iron Man Costume
Child Marvel End Game Deluxe Iron Man Costume
תלבושת הדלוקס של Iron Man Child עם רישיון רשמי של Marvel End Game עשויה מבד עם גימוק מתכתי מבריק  וגרפיקה שמודפסת עליו בדיוק כמו התלבושת של איירון מן האמיתי. 

לעוד פרטים והזמנה

תחפושת איירון מן לבנים

Boys Iron Man Halloween Costume Boys Iron Man Halloween Costume

חליפה עם שרירים ומסיכה של איירון מן לילדים. חליפה יחסית פשוטה וזולה לכל ילד שרוצה להיות גיבור על בקלות

 לעוד פרטים והזמנה

תחפושת איירון מן Endgame לילדים

 

 

 

 

 

Rubie's Marvel Avengers: Endgame Deluxe Iron Man Mark 50 Child's Costume & Mask As Shown, Large

תחפושת של איירון מן לילדים עם רישיון רשמי של Marvel. מומלץ לשלב עם האביזר הנלווים המוצגים שם. שימו לב, החליפה מגיעה בכל המידות כולל תינוק. כשאתם בוחרים מידה, השתמשו בתמונת טבלת המידות של Rubie's Child אל תבחרו בהתאם לגיל הילד או מידת הבגדים

לפרטים והזמנה

תחפושת איירון מן למבוגרים

 Deluxe Adult Iron Man Costume Deluxe Adult Iron Man Costume

אם אתם מחפשים את התחפושת המושלמת של איירון מן, אז מצאתם אותה! תחפושת האיירון מן למבוגרים הזו מכילה את כל הפרטים המדויקים מהסרט – החל מהשרירים המובנים, הצלחות וכור הקשת על החזה ועד לדוגמאות והצבעים עצמם. התחבושת היא בעצם תלבושת מחלק אחד, שזה גם נוח וגם מאפשר טווח תנועה מלא לכל תעלולי הטיסה הגבוהים שלך. המסכה נראית בדיוק כמו הקסדה בה השתמש איש הברזל האמיתי מהסרטים!

רק שימו לב, המידה ST שרשומה שם היא אותה מידה כמו Large

תחפושת איירון מן למבוגרים

Classic Iron Man Adult Silk Comfy ThrowClassic Iron Man Adult Silk Comfy Throw

 

 

תחפושת איירון מן למבוגרים, שאמנם לא מכילה את כל הטכנולוגיה,אבל בהחלט יותר נוחה.

 בחלפית ה-Iron Man Adult Silk Throw הקלאסית הזו   מודפסת גרפיקה באדום, שחור וזהב. השמיכה הרכה מחליקה מעל ראשך ויש לה שרוולים רפויים באורך פרק כף היד לחוויה נעימה אולטימטיבית. 
לפרטים נוספים והזמנה