תחפושות זוגות - גיבורי-על

סופרמן ובטמןאם יצא לכם להיות כבר במסיבות פורים, אתם בטח כבר יודעים שתחפושות זוגות לוקחות תמיד. אז אם החלטתם להגיע למסיבת הפורים מחופשים כזוג, או סתם לטלטל את העיר ביחד, הגעתם למקום הנכון! ואם אתם חובבי גיבורי על, אז אתם בכלל במקום הנכון! גיבורי על זה הקטע שלנו. המדריך הזה יסקור לכם את רשימת תחפושות לזוגות של גיבורי על. בואו נתחיל:

תחפושת Vision ו-  Scarlet Witch

הפופולאריות של שתי הדמויות האלה עלתה בעקבות הסדרה Wanda Vision. אין ספק ש-Vision ו-Wanda Maximoff ניהלו את אחת ממערכות היחסים/הצוות החזקים ביותר בהיסטוריה של מארוול קומיקס. הם התחתנו, נפרדו, ויז'ן איבד את האנושיות שלו, הוא החזיר אותה, היו להם ילדים, לא היו להם ילדים, ובשלב מסוים, וונדה הרגה/הרסה את ויז'ן. ברור שיש להם אהבה עזה זה לזה, אבל מערכת היחסים שלהם הייתה רצופת סיבוכים וכאבי לב. אם אתם זוג שניצח למרות הכל, התחפושת הזאת תהיה מושלמת בשבילכם. והנה עוד רעיון משוגע  -אם אתם חבורה של כמה אנשים, אתם יכולים להתחפש לוונדה וויז'ן מכל עשור שמוצג בסדרה 🙂
Deluxe Scarlet Witch Women's Costume

כוכבי Into the Spider-Verse 

הכוכבים של Into the Spider-Verse יוצרים רעיון נהדר לתחפושת זוגות של גיבורי על. אמנם הדמויות האלה אינן טכנית מאותו יקום, אבל הן יכולות להתקיים יחד לזמן מה. אני אישית ממליץ על מיילס וגוון כזוג, אבל אפשר לשלב פה גם את אשת העכביש. היכנסו לעמוד תחפושות ספיידרמן למגוון רחב של תחפושות ספיידרמן לבנים ולבנות

Adult Miles Morales Spider-Man 2nd Skin Costume
Women's Spider Woman Costume

 

תחפושת ג'וקר והארלי קווין

טוב, אז כמובן שכל רשימת תחפושות לזוגות של גיבורי-על תתחיל עם הזוג הזה. צמד הנבלים של ג'וקר והארלי קווין הוא אחד הזוגות המפורסמים ביותר בקומיקס ותחפושת לזוג הזה, תתן לכם אישור להתפרע ולהינות באמת. היכנסו לעמוד תחפושת ג'וקר או עמוד תחפושות הארלי קווין למצוא את התחפושת שמאפיינת אתכם הכי טוב. כמובן שאפשר לשנות את רעיון התחפושת הזה לתחפושת לשתי בנות שכן ישנן מספר תחפושות ג'וקר לנשים כמו גם לגברים.
Dark Knight Men's Joker Costume
Deluxe Suicide Squad Harley Quinn Costume

תחפושת באטמן ואשת החתול

אשת החתול הערמומית תמיד הייתה פיתוי עבור באטמן הגיבור שלנו, ואולי זה מה שעושה אותם הזוג המושלם בשבילכם. ברוס וויין נמשך מייד לסלינה קייל ובמהלך עשרות השנים, מערכת היחסים שלהם הייתה כאוטית במיוחד. סלינה הלכה בדרך הישר ואז חזרה לפשע… כמובן שאפשר להחליף את התחפושת עם תחפושת באטמן ואשת העטלף.

Deluxe Dark Knight Catwoman Costume

תחפושת סופרמן וונדר וומן

לכל הזוגות החזקים שם בחוץ מומלץ ללכת על תחפושות הסופרמן והוונדר וומן! אחד הזוגות האיקוניים ביותר בקומיקס, גיבורי העל הפטריוטיים האלה הצילו את כדור הארץ אינספור פעמים כחלק מליגת הצדק. תתכוננו לתרגל את תנוחת הניצחון הזו! היכנסי לעמוד תחפושת וונדר וומן למצוא את התחפושת שתתאים לך הכי טוב.

Plus Size Deluxe Dawn of Justice Superman Costume
Wonder Woman Warrior Corset and Skirt Costume Set - XL

תחפושת האלמנה השחורה והאיש הירוק

בזמן שהנוקמים כבשו את הקהל בקולנוע, הדינמיקה בין האלמנה השחורה להאלק כבשה את ליבנו! תחפושת הענק הירוק תשודרג בצורה משמעותית עם תצרפו אליה את נטליה היפהפייה שהצליחה להתיידד עם החיה. להגיע בתור הזוג הזה למסיבת פורים תהיה הפתעה יפהומקורית למי שמבין בנוקמים.
Deluxe Avengers Endgame Men's Incredible Hulk Costume
Women's Deluxe Civil War Black Widow Costume

תחפושת ת'ור ולוקי

הנה תחפושת מעולה לאחים שבינכם או סתם לחברים טובים. השאלה היא מי ממכם הוא השובב ומי האחראי.
Men's Marvel Loki Premium CostumeMen's Grand Heritage Thor Costume